Options
Smeltės pusiasalyje planuojamo terminalo infrastruktūros ir superstruktūros elementų tyrimai
Žalionytė, Aida |
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Baigiamajame magistro darbe yra nagrinėjamas naujo geležies rūdos terminalo įrengimas Smeltės pusiasalyje, Klaipėdos uoste, šio terminalo aktualumas bei analizuojami infrastruktūros ir superstruktūros elementai, reikalingi atlikti operacijoms terminale. Norint atskleisti darbo temą ir jos aktualumą nagrinėjami esami ir prognozuojami metalo laužo ir metalo rūdos krovinių srautai, Klaipėdos uoste esami terminalai, bei analizuojama lokacija pasirinkta šio terminalo įrengimui. Šiuo metu Klaipėdos uoste veikiantys birių krovinių terminalai susikoncentravę centrinėje miesto dalyje, atsižvelgiant į uosto generuojamas taršas, aktualu uosto plėtros perspektyvoje įvertinti tokių terminalų perkėlimą. Naujo terminalo įrengimas svarbus siekiant didinti uosto našumą ir patrauklumą – naujų krovinių srautų pritraukimo atžvilgiu. Nagrinėjami teoriniai metodai, taip pat pritaikomi praktiniai metodai bei randami optimaliausi sprendimai. Galiausiai darbo pabaigoje pateikiamos tyrimo išvados. Darbą sudaro 6-ios dalys: tyrimų/literatūros analizė, situacijos analizė, metodinė dalis, praktinė dalis, išvados ir literatūra.
In the final Master‘s work new bulk terminal in Smelte‘s peninsula, Klaipeda‘s port, prospects are evalueted. Relevance, infrastructure and superstruction elements for terminal operations analyzed. In order to reveal the topic and there will be analyses of current and projected iron ore and metal scrap cargo flows, the existing terminals in Klaipeda and the search for a viable port location where the terminal’s built will bring benefits and solve current and potential problems of the old terminal. Current situation in Klaipeda: bulk terminals are concentrated in the centre of the city and according to the generated emissions perspectives of re-locating dusty and polluted cargo to the other zones of port considerable. Building a new terminal is important for the port performance rates and attractiveness as new cargo flows are always sought. Examination of theoretical methods and aspects, as well as practical methods optional solu- tions are proposed. Finally, the conclusions are presented at the end of the work. The work consists of 6 parts: research/literature analysis, analysis of the situation, method- ological part, practical part, conclusions and literature.