Options
Verbal and visual signs of advertisements related to sustainable business
Mirzayeva, Aleksandra |
This thesis paper discusses the topic which relevance rapidly grows each year, regarding the critical environmental situation. People tend to open sustainable business or transform traditional to sustainable step by step as the market and current environmental situation require such actions. The purpose of this thesis paper is to analyze and classify collected advertisements related to sustainable business in order to answer research questions: 1) Do the visual and verbal signs repeat in sustainable business advertisements? 2) Which visual and verbal signs repeat in sustainable business advertisements? The qualitative research method has been applied. The analysis was done by the descriptive method where 19 advertisements were collected from 16 different companies, distinguished by their sustainability. After all lapidary classification was done in the table by the author. The convenient classification table presented key verbal and visual signs exploited in 19 advertisements related to sustainable business. The research identified that verbal as well as visual signs repeated many times in advertisements belonged to different business activity. Specifically, the research showed that in order to attract the audience’s attention, marketers create catchy slogans which could be performed in one or more language functions. Visual signs were used more frequently, combined with several visual signs or verbal signs.
Šiame baigiamajame darbe yra aptariama tema, kurios aktualumas stipriai auga sulyg kiekvienais metais dėl kritiškos aplinkos situacijos. Žmonės yra linkę steigti tvarius verslus arba modifikuoti tradicinius į tvarius palaipsniui, kadangi rinka ir dabartinė aplinkos situacija to reikalauja. Šio darbo tikslas yra išanalizuoti ir sugrupuoti surinktus reklamos pavyzdžius, priklausančius tvariajam verslui, kad gauti atsakymus į darbe iškeltus klausimus: 1 ) Ar žodiniai ir vaizdiniai ženklai kartojasi tvariojo verslo reklamoje? 2) Kurie žodiniai ir vaizdiniai ženklai kartojasi tvariojo verslo reklamoje? Kokybiškas metodas buvo pritaikytas šiame darbe. Darbas buvo išanalizuotas nagrinėjant 19 reklamų, surinktų iš 16 skirtingų įmonių, išsiskiriančiu tvarumo ypatybe. Po to, medžiaga buvo glaustai sugrupuota lentelėje, sukurtoje autoriaus. Lentelė, kurioje bubvo sugrupuota medžiaga, pateikė raktinius žodinius ir vaizdinius ženklus panaudotus 19 tvariojo verslo reklamų. Tyrimas nustatė, kad žodiniai taip pat kaip ir vaizdiniai ženklai kartojosi daug kartų reklamoje, surinktoje iš įvairių verslo sričių. Ypač, tyrimas parodė, kad būtų pritrauktas auditorijos dėmesys, rinkodaros specialistai turi sukurti akį traukiančius šūkius, kurie gali būti atlikti vieną ar daugiau kalbos funkcijų. Vaizdiniai ženklai buvo naudojami daug dažniau kartu su kitais vaizdiniais ženklais.