Options
UAB „Birių krovinių terminalas“ maksimalių krovos galimybių tyrimai
Sargūnas, Mindaugas |
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Magistro darbe nagrinėjama birių krovinių terminalo pagrindiniai suprastruktūros ir infrastruktūros parametrai. Pateikiama krovos įrangos analizė. Darbo tikslas - ištirti UAB „Birių krovinių terminalas“ birių trąšų krovos perspektyvą. Atlikta birių trąšų srauto prognozė 10 metų į priekį (iki 2029 metų); paskaičiuoti reikalingi krantinių parametrai bei apskaičiuotas geležinkelio pajėgumas. Atlikti birių trąšų srauto skaičiavimai tiesinės regresijos metodu, parodė, kad srautas gali pasiekti 20,01 mln. t. ir išaugti daugiau negu dvigubai, esamų įmonės parametrų (krantinių skaičiaus, geležinkelio pajėgumo) neužteks aptarnauti didėjančių krovinių srautų, o UAB „Birių krovinių terminalas“ krantinės Nr. 101 – Nr. 106 bus pilnai išnaudotos.
The final master‘s work analyses main superstructure and infrastructure parameters of dry bulk terminal. It contains analysis of handling equipment. The purpose – to analyze maximum fertilizer handling possibilities of JSC „Birių krovinių terminalas“ . To complete this work, there was a forecast calculation done of the estimated cargo flow for 10 years (up to 2029), calculated main quays parameters and maximum rail opportuninities in terminal. After bulk fertilizer flows forecasting, it was concluded that the flow could reach 20,01 mln. t. and be about more than 2 times bigger than 2019 years, existing company parameters (number of quay walls, rail capacity ) is not sufficient to service the growing freight traffic, and quays No. 101 - No. 106 will be completely used for future bulk fertilizer flows.