LT   |   EN      Mano KU   |   
Pristatytas naujasis KU logotipas bei išskirtinė įvaizdžio naujovė

Klaipėdos universitetas (KU) mokslo metus pasitinka atsinaujinęs. Kartu su vilniečių ženklodaros studija „Andstudio“ buvo atnaujintas universiteto vizualinis identitetas. Juo akcentuojamos KU vertybės, pabrėžiamos stiprybės bei išryškinamas unikalumas. Išskirtinė naujovė – grafinis elementas, kuriamas pasitelkus Baltijos jūros bangavimą.

KU liko ištikimas savo vertybėms. Tad ir toliau bus reprezentuojamas, kaip daugiasritis, į tarptautinius akademinius tinklus integruotas nacionalinis ir Baltijos regiono jūros mokslų ir studijų lyderis, kultūros paveldo puoselėtojas ir mokymosi visą gyvenimą centras.

„Esame jaunas, išmanus ir besikeičiantis, stiprų fokusą į jūros technologijų mokslus akcentuojantis universitetas. Turime išskirtinę geografinę padėtį, kuri mums leidžia vystyti ne tik unikalias studijų kryptis, mokslinius tyrimus, bet ir kurti ypatingai šiltą universiteto atmosferą.

Pristatydami save, atnaujindami vizualinį identitetą, akcentuojame ne tik kokie esame, bet ir kokiais siekiame tapti. Pabrėžiame mūsų universiteto požiūrį į akademiškumą, tvarką, tradicijas. Taip pat į  nuolatinį atsinaujinimą, studijų kokybės gerinimą bei šiuolaikiškumą, išskirtinį požiūrį į kiekvieną KU bendruomenės narį“, – akcentavo rektorius prof. dr. Artūras Razbadauskas.

Naujojo vizualinio identiteto kūrimas truko beveik pusę metų. Šiame procese dalyvavo KU bendruomenė: savo nuomonę išsakė vadovai, studentų atstovai, atlikta darbuotojų apklausa.

„Su universiteto bendruomene aptarę svarbiausius aspektus, į pagalbą pasitelkėme ženklodaros specialistus „Andstudio“. Ši vilniečių komanda gerai žinoma iš tokių identiteto kūrimo projektų, kaip: „Klaipėda ID“, „Startup Lithuania“, „Startup Fair“, projekto „Misija Sibiras“, „NanoAvionics“. Komanda kūrė ir BĮ „Užimtumo tarnyba“, UAB „Blue Bridge“. Dirbo su SMK bei kūrė VU 440-ojo gimtadienio ženklą.

Atsižvelgdami į sėkmingą šios komandos patirtį, jai patikėjome ir KU vizualinio identiteto atnaujinimą. Džiaugiamės jų pasiūlytu unikaliu, universiteto vizualinio identiteto kūrimo būdu. Tikimės, jog jis taps išskirtiniu bei atpažįstamu universiteto ženklu“, – dėstė KU Rinkodaros ir tarptautinių ryšių skyriaus vedėja Inga Petrauskienė.

KU nuo šiol bus atpažįstamas pagal organiškus grafinius elementus, unikalią simboliką ir šiaurietiškai modernią estetiką. „Andstudio“ komanda pasiūlė unikalų grafinių elementų kūrimo būdą, pasitelkiant KU mokslininkų sukurtą Baltijos jūros bangavimo modelį. Jo dinamika tiesiogiai sukuria grafinį vaizdą, kurį universitetas naudos savo vizualiniame identitete. Hidrodinaminiai duomenys parodys bangų aukščio ir intensyvumo prognozę, kuri atsispindės grafinėje KU kalboje.

„Norėdami išlaikyti bei sustiprinti KU ženklo įvaizdį, identitetui išsikėlėme tikslus, jog jis turi gebėti atskleisti balansą tarp tradicijos ir technologijų, atvirą požiūrį, mokslo pažangą, o komunikacija taptų vientisa ir atpažįstama.

Identiteto idėjai pasirinkome jūros mokslų aspektą, kuriuo garsėja KU, ir panaudojome Jūros tyrimų instituto duomenis, gaunamus iš Kuršių marių ir Baltijos jūros įdiegto hidrodinaminio modelio. Šie duomenys leidžia susidaryti išsamų vaizdą apie Baltijos jūroje vykstančius pokyčius, vėjo greitį ir suteikė galimybes bangų intensyvumą ir aukštį paversti į grafinę kalbą“, – naujojo identiteto prasmę aiškina „Andstudio“ kūrybos vadovas, Augustinas Paukštė.

Anot pašnekovo, sugeneruota Baltijos jūros bangų grafika taps KU identiteto ašimi – moderni, dinamiška ir išryškinanti universiteto, kaip regiono jūros mokslų lyderio, poziciją.

„Jeigu istorija mus gali ko nors išmokyti, tai yra pamoka, kad ilgainiui pačiais sėkmingiausiais universitetais tampa tie, kurie nepaliauja keistis, organiškai prisitaiko prie besikeičiančios aplinkos, o tiems, kurie nenori ar nepajėgia, lemta išnykti“, – tvirtina „Andstudio“ kūrybinė komanda.