LT   |   EN      Mano KU   |   
Norintiems pasitikrinti savo verslo idėją – naujas įrankis
30-09-2019

Kūrybiškumas ir drąsa siekiant savo svajonės ženklina bene kiekvieno daug pasiekusio verslininko kelią. Visgi nuo nusivylimų ir nesėkmių šios savybės neapdraudžia. Sėkmingo verslo formulė reikalauja įvairiapusių kompetencijų, kurias ugdyti kvietė šiuo metu jau besibaigiantis projektas „Pasiruošęs verslui!”.

Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas (KMTP) jame dalyvavo drauge su penkiomis kitomis organizacijomis iš Lietuvos bei Latvijos. Projektas finišuoja kviesdamas išbandyti verslo simuliacinį žaidimą – naudingą įrankį tiems, kurie dar tik svarsto apie savo verslą arba neseniai įžengė į naujų iššūkių kupiną sferą.

KMTP inovacijų vadybininkės Erikos Zavackienės teigimu, apie 500 jaunų žmonių įsitraukė į projekto „Pasiruošęs verslui!” (Ready for Business/ ReforB) rėmuose organizuotus renginius, įgijo vertingų žinių, praplėtė savo akiratį, susirado bendraminčių ar potencialių verslo partnerių. „Džiaugiamės, kad pozityvūs procesai auginant ambicingą jaunų verslininkų bendruomenę ir toliau bus plėtojami interaktyvaus verslo simuliacinio žaidimo dėka. Gyvus susitikimus, diskusijas ir užduotis nuo šiol pakeis įrankis, kuriuo bus galima pasinaudoti bet kur – namuose, darbe ar pertraukėlės tarp paskaitų metu.

Verslo simuliacinis žaidimas neabejotinai suteiks daug patogumo bandant įvertinti savo verslo idėjos potencialą, nusibrėžti teisingą strategiją ir susidėlioti reikalingus veiksmus. Visgi kviečiame drąsiai išmėginti šį įrankį ne tik pavieniui, bet ir apsilankius Klaipėdos mokslo ir technologijų parke – drauge su mūsų konsultantais ir specialistais. Nekantrausime sulaukti grįžtamojo ryšio, o taip pat mielai suteiksime pradedančiam verslui papildomų konsultacijų verslo steigimo ir vystymo klausimais“, – kalbėjo E. Zavackienė.

Verslo simuliatorius, kuris patalpintas https://www.reforbsimulator.eu/, siekia paskatinti generuoti verslo idėjas ir auginti gebėjimą jas įgyvendinti – šiuo tikslu pasitelkiami įvairių situacijų modeliavimo žaidimai, kurių dalyviai verslo „raumenis“ augina treniruodamiesi priimti svarbius sprendimus. Įrankis padeda geriau suvokti verslo procesus bei pasitikrinti, ar pasirinkta taktika vienu ar kitu atveju buvo teisinga, kviečia įsigilinti, kokias ji atnešė pasekmes.

Dauguma situacijų – paprastos ir kasdieniškos verslui. Įrankis apima simuliacijas keturiose srityse – tai gamyba, paslaugų sektorius, didmeninė ir mažmeninė prekyba. Pagrindu žaidimų situacijoms tapo projekto partnerių atlikti interviu su verslininkais ir konkrečių atvejų analizės, projekto rėmuose organizuotų „Be involved“ seminarų sukauptos įžvalgos. Žaidime panaudotos situacijos atspindi ne tik vietinės, bet ir regioninės rinkos ypatumus, nes buvo panaudota ir Lietuvoje, ir Latvijoje sugeneruota medžiaga.