LT   |   EN      Mano KU   |   
Pasirinkite teksto dydį
KU karantino metu – efektyvi komunikacija ir internetu

Šiuo nerimastingu metu ypač svarbi sklandi komunikacija. Tad Klaipėdos universitetas (KU), norint operatyviai suteikti informaciją, įsidiegė naują komunikacijos įrankį. Nuo šiol tiek studentai, tiek darbuotojai raginami rūpimus klausimus pateikti el. paštu pagalba@ku.lt arba internetinio puslapio www.ku.lt apačioje esančioje klausimų formoje.

„Sulaukiame daug studentų, dėstytojų, kitų darbuotojų ar visuomenės atstovų klausimų. Žmonės teiraujasi tiek dėl studijų, tiek dėl atšauktų renginių ar dėl knygų atsiėmimo bei pasiėmimo iš bibliotekos.

Didžiąją dalį informacijos galima rasti ir mūsų internetiniame puslapyje esančioje skiltyje COVID-19, tačiau norime sutaupyti interesantų laiką bei greitai ir kuo išsamiau suteikti rūpimą informaciją. Siekiant užtikrinti efektyvią ir šiuolaikiniam žmogui patogią komunikaciją, išnaudojome naujausias technologijas. Naujoji informacijos teikimo funkcija įdiegta karantino metu, tačiau jei bus poreikis –  ją naudosime nuolat“, – aiškino KU Aptarnavimo tarnybos vedėjas Vytis Radvila.

Atsakymai bei rūpima informacija bus suteikiama darbo dienomis 8:00-16.30 valandomis.

Kilus klausimams taip pat galite skambinti tel. 8 46 39 89 08