LT   |   EN      Mano KU   |   
Kaip Klaipėdai tapti Baltijos regiono žvaigžde?

Jau kitą savaitę Klaipėdos verslo ir politikos atstovai, sprendimų priėmėjai, kviestiniai svečiai bei pranešėjai iš užsienio rinksis į Klaipėdos Piliavietėje vyksiančią metų regiono verslo forumą „Vakarų Galia 2018: Kaip Klaipėdai tapti Baltijos regiono žvaigžde?”, kuriame dalyviai diskutuos apie miesto plėtros viziją 4-osios pramonės revoliucijos ir demografinių iššūkių sąlygomis.

Pusdienį truksiančioje konferencijoje pranešimus skaitys net 8 pranešėjai – kartu su ekonomistais, rinkodaros, kitų sričių ekspertais bus siekiama surasti ilgalaikius, veiksmingus sprendimus, pakreipsiančius regioną pažangos keliu. IQ žurnalo ir „Klaipėda ID” organizuojamo forumo temos svyruos nuo Lietuvos bei Klaipėdos ekonominės situacijos besikeičiančios užsienio politikos klausimais iki tarptautinių vietovių pozicionavimo pritraukiant investicijas, jūrinės ekonomikos tendencijų bei miesto urbanistinių sprendimų.

Pirmuosius IQ forumo pranešimus skaitys Lietuvos banko ir Europos Komisijos (EK) atstovybės Lietuvoje atstovai: Lietuvos Banko Ekonomikos ir finansinio stabilumo tarnybos vadovas Gediminas Šimkus ir EK atstovybės Lietuvoje Ekonomikos valdysenos pareigūnas Marius Vaščega.

Apie Klaipėdos uosto kelią į Lietuvos ekonomikos proveržį kalbės Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus, o Klaipėdos universiteto plėtrą bei prioritetus 4.0 pramonės revoliucijos kontekste – Doc. dr. Rita Vaičekauskaitė.

Į IQ forumą Klaipėdoje atvyksta net keturi tarptautiniai pranešėjai iš skirtingų Europos šalių. Tomas O. Kleppestø, „Shipping & Offshore Network“ vadovas, dalinsis Norvegijos patirtimi apie naujausias tendencijas ir galimybes vandenynų pramonėje, jūros vėjo energiją. Norvegijos architektų kompanijos „NIELSTORP+Architects MNAL“ partneris ir architektas Øyvindas Nesleinas pasidalins patirtimi projektuojant verslo, visuomeninės ir gyvenamosios paskirties objektus didmiesčiuose bei pristatys galimo „mega objekto“ statybos konceptą pajūrio mieste.

Ekspertas iš „New York Times Branding studio” Nicholas Robinson kalbės apie vietovės pozicionavimą tarptautinėje arenoje – ekspertas pristatys kitų miestų ekonominių stiprybių prekinio ženklinimo sėkmės istorijas bei viešųjų kampanijų pridėtinę vertę pritraukiant investicijas bei pateiks siūlymus, kaip Klaipėda galėtų save pozicionuoti tarptautinėje erdvėje. Tuo tarpu Lenkijos turizmo ir šeimų įtraukimo asociacijos valdybos pirmininkas, „Holiday Park Kownaty“ generalinis direktorius Danielis Heinstas analizuos, su kokiais iššūkiais susiduriama, kai miestas ar šalis stato „mega objektą” bei kaip tokie projektai gerina viso regiono įvaizdį.

Bendroje diskusijoje apie svarbiausi projektus strategijos „Klaipėda 2030“ tikslams pasiekti dalyvaus Klaipėdos miesto meras Vytautas Grubliauskas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus, „Klaipėda ID“ vadovas Simas Simanauskas, Klaipėdos universiteto mokslo ir meno prorektorė doc. dr. Rita Vaičekauskaitė ir Klaipėdos pramonininkų asociacijos vykdančioji direktorė Jolanta Girdvainė.

Renginys vyks spalio 4 d. Klaipėdos Piliavietėje, Pilies g. 4. Renginio organizatoriai: IQ žurnalas ir  „Klaipėda ID“ daugiau informacijos apie renginį: IQ forumo tinklapyje arba Facebook renginyje.